Bezorging

Fiets thuis laten bezorgen

Alle bestellingen die voor 16.00 uur binnenkomen worden dezelfde werkdag verzonden (za en zo gesloten). Bestellingen die vrijdag na 16.00 uur binnenkomen worden maandag verwerkt.

U kunt uw fiets in doos thuis laten bezorgen voor € 15,- binnen Nederland. Dit geld ook voor losse artikelen zoals een krat. Fietsen worden met DHL verzonden en u ontvangt hiervan een track en trace code. DHL bezorgt grote pakketten niet de hele dag door maar, van 08.00 uur tot en met 18.00 uur. Omdat het grote pakketten zijn hebben wij helaas geen tijdsindicatie. Houd hiervoor uw track en trace link goed in de gaten.

Belangrijk: De email van de track and trace link wordt automatische vanuit de leverancier verzonden. Het kan zijn dat deze in uw SPAM folder terecht komt.

Bent u niet thuis? Dan laat DHL een briefje achter met de dag waarop ze weer langskomen of de mogelijkheid tot een nieuwe afspraak. Dit kunt u tevens zien in de track en trace.

Rijklaar

Wenst u de Altec, Umit, Crown of Holandia fiets rijklaar thuis te ontvangen? Dat kan! De levertijd bedraagt ongeveer 5-10 werkdagen en de kosten hiervoor bedragen €60 exclusief verzendkosten. Het voordeel hiervan is, dat u alleen nog maar de pedalen erop hoeft te draaien, het stuur vast te zetten en bij sommige fietsen de voordrager te monteren. Daarna kunt u meteen op de fiets stappen voor een mooi ritje. 

Rijklare fietsen worden op een doordeweekse dag geleverd door een aparte koeriersdienst. Hiervan is helaas geen tijdsindicatie beschikbaar, maar de bezorger heeft wel uw telefoonnummer. U ontvangt 1 tot 2 dagen bericht van de dag van levering. U dient de hele dag aanwezig te zijn voor de levering. Het is niet mogelijk om zelf een voorkeur dag aan te geven. Wanneer u niet thuis bent voor de levering, kunnen wij een nieuwe bezorgdag plannen. Echter zijn wij wel genoodzaakt hiervoor €25 in rekening te brengen.

Buiten Nederland is het nog niet mogelijk om een rijklare fiets te bestellen. 

Als u een rijklare fiets wilt annuleren kan dit niet zonder kosten. Als u de bestelling wilt annuleren zijn de kosten hiervan €60,- 

Annuleren

Heeft u per ongeluk de verkeerde fiets besteld of wenst u de bestelling te annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice om dit aan te geven. Wanneer het artikel al is verzonden, kunnen wij helaas de bestelling niet meer annuleren. U komt dan in het retourproces. Wanneer er nog wel de mogelijkheid is om op tijd de bestelling te annuleren, ontvangt u binnen 10 werkdagen uw geld terug of u kiest een andere fiets uit. 

Als u een rijklare fiets wilt annuleren kan dit niet zonder kosten. Als u de bestelling wilt annuleren zijn de kosten hiervan €60,-

Weigeren van pakket

Mocht u om welke reden dan ook het pakket aan de deur weigeren, dan komt het artikel terug naar de leverancier. Het weigeren van een pakket is een bewuste keuze aan de deur. Wij zullen u de reden vragen van weigering en geven u de keuze of u het artikel alsnog wenst te ontvangen. Hieraan zitten kosten verbonden om opnieuw te verzenden, maar ook de weigering wordt aan u als klant doorberekend. Dit kan oplopen tot wel €60,-. Wij raden u aan om de fiets altijd in ontvangst te nemen en eventueel te retourneren wanneer u de fiets alsnog niet wenst te houden.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »