Wat is het verschil tussen de webshop en onze fietsenwinkel?

  • Geplaatst op
  • 0
Wat is het verschil tussen de webshop en onze fietsenwinkel?

Hieronder leggen we uit wat de grootste verschillen zijn tussen onze online webshop en fysieke fietsenwinkels.

De prijs van een nieuwe fiets

Het kan zijn dat een fiets online voordeliger geprijsd is dan in onze winkels. Dat kan wellicht gek klinken maar heeft een hele logische verklaring. Op onze webshop kun je op 2 manieren een fiets aanschaffen: in doos (85% gemonteerd) of volledig rijklaar. Wanneer je de fiets rijklaar besteld, vragen wij afhankelijk van de fiets een bijdrage tussen de 40 en 80 euro voor het rijklaar leveren van de fiets. In onze winkels worden alle fietsen altijd rijklaar aangeboden en zitten deze kosten altijd verwerkt in de prijs.

Nu kunnen we ons voorstellen dat, wanneer je niet dichtbij een van onze winkels woont, je voor de laagste prijs kiest. In dit geval kan je de fiets natuurlijk gewoon in doos kopen. We raden wel aan om de fiets altijd na te laten kijken door een vakman in verband met de veiligheid.

Woon je wel dichtbij een van onze winkels, adviseren we om even langs te komen. In onze winkels kun je namelijk altijd een vrijblijvende proefrit maken en de fiets volledig naar wens af laten stellen. Je weet zeker dat je fiets door een vakkundige monteur in elkaar is gezet en je krijgt meteen garantie op de montage. Omdat de fietsen in de winkel altijd 100% rijklaar worden geleverd zitten de zojuist benoemde rijklaar kosten altijd in de winkelprijs verwerkt.

 

Service- garantie en onderhoud

Online staat service uiteraard voorop en proberen we alles altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen. Alles wat we online doen, kunnen we in onze fysieke winkels nog beter en sneller. Dit heeft te maken met het feit dat er bijvoorbeeld geen transport, externe monteurs en het inkopen van onderdelen bij komen kijken. In onze fysieke winkels staan onze vakmannen in de werkplaats klaar om meteen te helpen. Ook heb garantie op de montage die we niet geven wanneer je ervoor kiest om de fiets zelf te monteren.

Op alle elektrische fietsen die je in onze winkels aanschaft krijg je ook een volledig gratis servicebeurt in het eerste jaar. Zo weet je zeker dat je fiets goed blijft werken en in goede handen is bij onze experts.

Alles wat gebruikt word heeft onderhoud nodig. Wanneer je een fiets zelf monteert kunnen wij niet checken of dat helemaal goed is gedaan. Daarom adviseren we je fiets altijd even na te laten kijken door een expert voor je hem in gebruik neemt. Bij regelmatig gebruik adviseren we je een nieuwe fiets na 3 maanden te laten voorzien van een servicebeurt voor het behoud van een optimale prestatie van je fiets.

Wanneer je een fiets in een van onze winkels aanschaft, krijg je 50% korting op de eerste servicebeurt. Voor e-bikes is de 1e beurt volledig gratis. Kortom in de winkel kunnen we net iets meer en sneller voor je doen.

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.